ninny cokelat celop!!

ninny cokelat celop!!

Monday, June 6

~ninny need last chance~

omg!!!!!!!aqu ngah buntu!!aqu da wat wrong yg trbesaq!! 
argggghhhh.... nyesai nya wehhhh....
pEngakuan........................................................
aqu norhazalini bt omar ali mengaku atas sgala kesalahan yg telah aqu laku kan..
 aqu meyesal atas perbuatan aqu suma nih!!
aqu dh nyusah mamababah!!my garpil!! my fren2!!
hope..suma tak paham  keadaan aqu..=(



to my mom dad---->>ninny mintak ampun byk3..
ninny mhon peluang yg trakhir..please give me chance..
im promise takan buad lg..ninny syg makbabah!!!




tO my garpil --->> saya mhon maap sbap saya dh byk slah ngan awak..ye,awk dh byk sbar ngn karenah,pangai saya..awak mmg yg terBEST!!!!! awak phm saya..thxs awak.. ily!! Hik3! 



                              tO my frens---> kpada yg terlibat..aqu mintak maap weh..aqu buntu..aku silap wess..
aku dah nyusahkan ampa...sori3333...
tlong maapkan aku..tanpa KAWAN2 sapa lah aqu...
aku hope sgt3... 


pEnyesalan..........................................................


iF aqu d beri pluang yg terakhir akn aqu pgang qapat2!!aqu tamao lepaih dh..
aku tamao repeat lg..aku tamao buat lg..aku tamauu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ckop la this time..ckop la aqu seksa diqi aqu ..
hal ni dh byk ajaor aqu phm arti hdop..arti sayang..arti sabar.. 
pengjaran dh byk mengajaq aqu everthing....
alhamdlillah...nothing bad hppend to me...=) 
amin..........

No comments:

Post a Comment